fredag 7 september 2012

Överraskande rabatt på hotellbokning



Funderar du på att åka någonstans i höst? Oavsett var du planerar att resa, behöver du ha någonstans att bo. Själv reser jag mest inom Sverige och inte så extremt mycket, men ändå en del. Det blir säkert minst trettiotalet övernattning varje år, vid ungefär hälften av dessa tillfällen brukar boendet lösa sig genom bekanta eller på annat vis, men några gånger per år brukar jag bo på hotell.

En sida som jag använt ett par gånger och som jag är väldigt nöjd med är hostels.com. På den sidan kan du boka hotell i princip överallt i världen direkt via datorn, riktigt smidigt. Nyligen blev jag tipsad om en superbra sida som ger dig rabatt på din bokning, sidan heter rabattkod-hotels.com och där hittar du en rabattkod som berättigar dig till en procentuellrabatt på alla dina bokningar på hotels.com. När jag provade att boka ett boende med rabatten visade den att jag skulle spara åtskilliga hundralappar på en två-dagars bokning, inte så dumt!

Hoppas att detta hjälper någon annan som funderar på att boka genom hotels.com.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar