onsdag 7 mars 2012

Tillbaka i vardagen

Efter en mycket trevlig resa är man nu tillbaka i vardagslunken, så gott det nu går. Var helt underbart att få åka lite skidor, har längtat efter detta ett bra tag nu. Samtidigt känns det som om jag fått vila upp mig en hel del också. Samtidigt kan jag säga att det verkligen behövs för den här veckan är inte att leka med, massor med saker skall hinnas med och göras. Vet inte riktigt hur tiden skall räcka till, men det brukar den ju trots att göra till slut :-)

Nej, nu skall jag ta och avnjuta en kopp kaffe. Har precis inhandlat ett par skor i present till min väninnas lilla dotter. Pappan i familjen är tydligen helt galen i  Converse skor så de önskade sig ett par i barnstorlek till tjejen. Jag delar presenten med två andra och tur är väl det 600kr för ett par barnskor är ju inte direkt billigt.   

Vi hörs!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar