måndag 2 april 2012

Idag har varit en riktig skitdag!

Är mest irriterade och besviken på det mesta. Känns som om inget av det jag gjort idag, blivit riktigt som jag vill! Började redan på morgonen då jag blev mer än en timme sen till ett viktigt möte, sen har bara tråkigheterna avlöst varandra. Självklart känns det riktigt segt. Men jag antar att det bara är så ibland och att man får bita i det berömda "sura äpplet" och ta det "goda med det onda", förbannad är jag oavsett om motgångar är en del av livet eller ej. Men nu ska jag försöka lugna ner mig och istället rå om mig själv bäst jag kan, för det är jag värd!

Som plåster på såren blir det en lite finare middag med någon trevlig efterrätt sen har jag tänkt mig en lugn hemmakväll med TV, en stor påse godis och en varm filt. Sen känns säkert världen och allting lite bättre.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar