måndag 20 februari 2012

Godsaker x 2 imorgon!

Jag har faktiskt sett till att hålla mig ända till imorgon och inte tjuvstartat med semlorna. Fler gånger har jag känt mig lockad, men vill man följa traditionen så kan man :-) Men imorgon skall det bli gott att smaka av minst en semla.

Lustigt nog är det tydligen även den internationella pannkaksdagen imorgon, känns ju inte helt passande och extremt farligt att uppmärksamma två så goda godsaker på en och samma dag! Blir nog till att skippa pannkakorna för min del och istället koncentrerar sig på semlorna, pannkakor kan jag äta på Torsdag istället!

 
Smaskens!

3 kommentarer:

  1. Det är jag och Tura Sventon, vi äter temlor året om! Särskilt Julsemlan som ett av fiken har, en saffranssemla. Nu börjar jag ju längta till jul!!

    Ha en bra temeldag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Roligt! Själv tycker jag det är skönt att julen är över.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du är inte värd något, lurar unga tjejer på pengar genom att "köpa" deras kläder utan att betala.. SKÄMS

    SvaraRadera